Критерій |
Зауваження ЕГ |
Інформація щодо врахування зауваження |
Зауваження ГЕР |
Інформація щодо врахування зауваження |
1 |
Представники студентського самоврядування та здобувачі вищої освіти недостатньо залучені до процедур обговорення ОП. Рекомендуємо залучити до перегляду ОП здобувачів вищої освіти та фахівців з практичним досвідом роботи в аграрному секторі (носіїв базових знань та вмінь). |
Враховано повністю. Здобувачі ВО регулярно залучаються до обговорення ОП на відкритих засіданнях випускової кафедри (Посилання). |
Переглянути зміст компетентності ФК 15 відповідно до СВО 208 «Агроінженерія» першого (бакалаврського рівня). |
Враховано повністю. Переглянуто зміст компетентності ФК 15 відповідно до СВО 208 «Агроінженерія» першого (бакалаврського рівня). ФК15 “Здатність застосовувати сучасні інформаційні технології і спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних завдань в агроінженерії та підвищення ефективності сільськогосподарських машин в цілому”. |
1 |
Тенденції розвитку спеціальності проаналізовані недостатньо широко. Необхідно проаналізувати сучасні технології виробництва продукції тваринництва та системи точного землеробства. Більш докладно вивчити досвід закордонних ЗВО, саме зі спеціальностей, подібних до агроінженерії. Необхідно розширити частку ОК, що забезпечують відповідність ОП тенденціям розвитку спеціальності (системи точного землеробства, тваринництво, сучасні технологічні розробки в аграрному секторі). |
Враховано повністю. Проаналізувавши ОП закордонних ЗВО, зокрема “Пловдівського аграрного університету” (Болгарія), “Вроцлавського природничого університету” (Польща), а також, врахувавши подібні пропозиції інших стейкхолдерів, збільшено кількість кредитів на ОК “Системи точного землеробства” та до обов’язкових ОК ОП додано ОК “Сучасні технології в тваринництві”. |
Ретельно вивчити питання працевлаштування майбутніх випускників фермерських, тваринницьких, рослинницьких с.г. підприємствах, враховуючи фокус і особливість освітньої програми. |
Враховано повністю. Проаналізувавши питання працевлаштування випускників та врахувавши побажання інших стейкхолдерів під час обговорення ОП ОК “Машини і обладнання для тваринництва” розширено питаннями експлуатації та перейменовано на “Машини, обладнання та їх використання в тваринництві”. |
1 |
|
|
Провести більш глибокий аналіз закордонного досвіду освітньої діяльності з аналогічних програм спеціальності «Агроінженерія». |
Враховано повністю. Проаналізувавши ОП закордонних ЗВО, зокрема “Пловдівського аграрного університету” (Болгарія), “Вроцлавського природничого університету” (Польща), а також, врахувавши подібні пропозиції інших стейкхолдерів, збільшено кількість кредитів на ОК “Системи точного землеробства” та до обов’язкових ОК ОП додано ОК “Сучасні технології в тваринництві”. |
2 |
Структурно-логічна схема переобтяжена зв’язками, складна для розуміння; потребує переосмислення послідовність вивчення дисциплін. Також уточнення потребує забезпечення освітніми компонетами відповідних компетентностей та ПРН, наприклад, ФК01, ПРН11, ПРН12 та ПРН13. Освітній компонент ОЗП15 не має визначеного обсягу у кредитах, але забезпечує досягнення ПРН10, 28, при цьому ПРН28 не забезпечується жодним іншим освітнім компонентом. Необхідно переосмислити та вдосконалити структурно-логічну схему та матриці відповідності, що наведені в ОП. |
Враховано повністю. Структурно-логічну схему ОП перероблено та переосмислено, дисципліни скомпоновано в блоки для покращення розуміння. Уточнено відповідність ПРН та ОК, а також ФК та ОК та відповідно оновлено таблиці відповідності. ОЗП 15 “Фізичне виховання та основи здоров’я” має визначений обсяг у кредитах та забезпечує ПРН01 та ПРН22 |
Структурно-логічна схема переобтяжена зв’язками, що ускладнює розуміння логіки викладання та передумови вивчення ОК. |
Враховано повністю. Структурно-логічну схему ОП перероблено та переосмислено, дисципліни скомпоновано в блоки для покращення розуміння. |
2 |
Освітня програма в цілому звужує предметну область, що визначена стандартом вищої освіти спеціальності 208 «Агроінженерія» у частині технології виготовлення продукції тваринництва, немає освітніх компонентів, що надають базові знання з фізіології тварин. Доцільно розширити предметну область ОП та узгодити її з предметною областю зі стандарту за відповідною спеціальністю. |
Враховано повністю. До ОП додано ОК “Сучасні технології в тваринництві”, яка покликана надати базові знання з фізіології тварин. Розширено ОК “Машини і обладнання для тваринництва” питаннями експлуатації та перейменовано в “Машини, обладнання та їх використання в тваринництві”. |
Зв’язки на структурно-логічній схемі та пререквізитах і кореквізитах силабусів |
Враховано повністю. Відкориговано назви дисциплін у силабусах відповідно до ОП. |
2 |
Для освітніх компонентів практичної підготовки обсяг у кредитах не відповідає кількості ПРН. Так, ОПП20 має обсяг 2 кредити, але забезпечує 19 результатів. Майже всі групи стейкхолдерів погоджуються, що для ОП дуже важлива практична складова навчання. Доцільно збільшити обсяг цього компоненту. |
Враховано повністю. Збільшено кількість кредитів на практичну підготовку за ОП до 14 кр. Збільшено кількість практик. Додано “Навчальну практику”, “Навчальну практику з водіння машинно-тракторних агрегатів”. |
В структурно-логічній схемі встановити логічні зв’язки між ОЗП03 та ОПП06, між ОПП09 та ОПП06. |
Враховано повністю. Встановлено відповідні звязки у структурно-логічній схемі ОП. |
2 |
Здобувачі та роботодавці ґрунтовно не залучені до формування каталогу вибіркових освітніх компонентів, на зустрічах було наведено багато слушних пропозицій. Рекомендуємо залучити здобувачів та роботодавців до формування каталогу вибіркових ОК. |
Враховано повністю. З ініціативи роботодавців додано вибіркову дисципліну “Інтелектуальні системи управління господарством”, а з ініціативи здобувачів ВО розширено каталог вибіркових дисциплін дисциплінами з вивчення іноземних мов. |
ОПП01 «Вступ до спеціальності» доцільно перенести з 2-го у 1-ий семестр. |
Враховано повністю. ОК «Вступ до спеціальності» перенесено у перший семестр в ОП. |
2 |
|
|
Виключити з переліку обов’язкових освітній компонент ОПП11 «Загальна технологія зберігання, переробки та транспортування продукції агропромислового комплексу», який відноситься до спеціальності 181 «Харчові технології». |
Враховано повністю. Дисципліну перенесено до каталогу вибіркових дисциплін. |
2 |
|
|
ОПП16 «Машини і обладнання для тваринництва» логічно вивчати перед ОПП10 «Ремонт машин і обладнання» і зв’язок на схемі має бути в зворотньому напрямку. 7. ОПП17 в плані та в описі ОП має різні назви Згідно з силлабусами, предсталеними на сайті, зміст ОПП17 «Автоматизація технологічних поцесів» в ОП 208 «Агроінженерія» (в анотації названо 208 «Машини і апарати харчових виробництв») практично не відрізняється від змісту «Автоматизація технологічних процесів» освітньої програми “Машини та апарати харчових виробництв” (спеціальність 133 “Галузеве машинобудування”). Таким чином зміст ОПП17 не забезпечує набуття ФК 8 «Здатність до використання технічних засобів автоматики і систем автоматизації технологічних процесів в аграрному виробництві» і не забезпечує третю складову ПРН 18. В ОП бажано додати розділ «Опис предметної області і розширити її питаннями, пов’язаними с ФК 15. |
Враховано повністю. ОК “Машини, обладнання та їх використання в тваринництві” вивчається перед ОК “Ремонт машин і обладнання” та встановлено відповідний зв’язок між ОК. Повністю переосмислено ОК «Автоматизація технологічних процесів» відповідно до предметної області СВО 208 “Агроінженерія”. |
2 |
|
|
З аналізу змісту освітніх компонентів можна зробити висновок про недостатній обсяг вивчення методів управлінського, правового забезпечення виробництва, що є частиною предметної області |
Враховано повністю. Додано ОК “Правознавство”. |
2 |
|
|
ПРН12, ПРН23 в частині, що стосується тваринництва, забезпечуються лише однією дисципліною обсягом 5 кредитів ОПП16 «Машини і обладнання для тваринництва», аналіз змісту якої дозволяє стверджувати про недостатній обсяг та тематику проблемних питань. |
Враховано повністю. ОК “Машини і обладнання для тваринництва” розширено питаннями експлуатації, перейменовано у “Машини, обладнання та їх використання в тваринництві” та збільшено кількість кредитів до 6, а також додано ОК “Сучасні технології в тваринництві”, що покликана дати здобувачам ВО знання з фізіології тварин. |
2 |
|
|
ОПП14 «Технічний сервіс в агропромисловому комплексі» обмежена питаннями ТО тракторів т а ї х двигунів. |
Враховано повністю. ОК «Технічний сервіс в агропромисловому комплексі» розширено питаннями технічного сервісу с/г техніки. |
2 |
|
|
Теми дипломних проєктів дуже об’ємні, крім того деякі не мають достатніх передумов для їх виконання тобто не забезпечені освітніми компонентами ОП. 13. Освітній компонент ОПП1 і ОЗП12 викладається за допомогою лише практичних занять, (проте в силлабусі ОЗП12 позначені і лекції і практичні), хоча мета дисциплін та очікувані результати навчання за логікою передбачають лекції. |
Враховано повністю. Тематику дипломних проєктів у 2021-2022 н.р. звужено, а задля можливості виконання дипломних проєктів з тваринництва додано ОК “Сучасні технології в тваринництві”. Робочу програму ОК “Вступ до спеціальності” змінено та додано лекційні заняття. |
2 |
|
|
ЗВО потрібно змінити підхід до формування цього каталогу, розширивши предметну область для ОП «Агроінженерія». |
Враховано повністю. Додано дисципліни “Механіко-технологічні властивості с/г матеріалів”, “Система “Машина-поле”, “Інтелектуальні системи управління господарством”. |
2 |
|
|
Переглянути перелік, зміст, об’єм і час проведення виробничих практик. Збільшити об’м преддипломної практики. В ОП відсутні навчальні практики. |
Враховано повністю. Додано навчальні практики, переддипломну практику збільшено до 4кр. та переглянуто зміст виробничих практик. |
2 |
|
|
Кількість кредитів, що присвоєно ОПП18, ОПП19, ОПП20, ОПП21 не відповідає обсягам ПРН, які вони забезпечують. ЗВО. |
Враховано повністю. Відкориговано кількість кредитів та переосмислено матрицю забезпечення ПРН. |
3 |
У зв’язку з тим, що здобувачі недостатньо ознайомлені з процедурою визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті, та не було практики визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті, не можна оцінити дієвість запропонованих підходів. У вигляді рекомендації пропонуємо більше популяризувати дану процедуру серед здобувачів вищої освіти, використовуючи можливості інших стейкхолдерів ОП «Агроінженерія». |
Враховано повністю. Здобувачів вчасно та якісно проінформовано про визнання результатів навчання в неформальній освіті. Приклади визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті:у першом у навчальному семестрі 2021-2022 н.р. в рамках ОК «Сільськогосподарські машини» студентам Помаля М.Я та Сапожніку А.М. визнані результати проходження он-лайн курсу «Інтенсивний онлайн-курс Агроінженерія» на платформі PROMETHEUS (протокол засідання кафедри ГМА №6 від 06.12.2021р). Сертифікати: Помаля М.Я. (Посилання 1), Сапожнік А.М. (Посилання 2). |
Доступ до освітньої програми та визнання результатів навчання ознайомити усіх здобувачів з положенням т а процедурою визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті |
Враховано повністю. Здобувачів вчасно та якісно проінформовано про визнання результатів навчання в неформальній освіті. Приклади визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті: у першому навчальному семестрі 2021-2022 н.р. в рамках ОК «Сільськогосподарські машини» студентам Помаля М.Я та Сапожніку А.М. визнані результати проходження он-лайн курсу «Інтенсивний онлайн-курс Агроінженерія» на платформі PROMETHEUS (протокол засідання кафедри ГМА №6 від 06.12.2021р). Сертифікати: Помаля М.Я. (Посилання 1), Сапожнік А.М. (Посилання 2). |
4 |
При проходженні практичного навчання з технологічної практики дослідженням приділено мало уваги; наукові дослідження та розробки недостатньо охоплюють предметну область ОП. Рекомендується започаткувати наукові дослідження із залученням викладачів та здобувачів за предметною областю ОП у співробітництві з підприємствами-роботодавцями. |
|
Започаткувати наукові дослідження і з залученням викладачів та здобувачів з а предметною областю ОП у співробітництві з підприємствами-роботодавцями. |
|
4 |
Було виявлено, що окремі компоненти містять застарілу інформацію та потребують перегляду. Необхідно оновити методичне забезпечення ОК. Додати до змісту опис нової техніки, передових технологій та сучасних практик в галузі. |
Враховано повністю. Програми обов’язкових ОК оновлено відповідно до передових технологій та сучасних практик в галузі. |
Інтернаціоналізацію наукової роботи слід направити в бік предметної області «Агроінженерія». |
|
4 |
Відсутність можливості відвідування міжнародних виставок сільськогосподарської техніки здобувачами та викладачами ОП та практичної підготовки на сучасних закордонних аграрних підприємствах Європи та світу, яка призводить до обмеження ознайомлення здобувачів із світовими науковими здобутками. Рекомендуємо поглибити міжнародну співпрацю у напрямку академічної мобільності та практичної підготовки, на це є запит від стейкхолдерів. З огляду на сучасні проблеми в світі це можливо реалізувати дистанційно. |
|
Поглибити міжнародну співпрацю у напрямку академічної мобільності та практичної підготовки, на це є запит від стейкхолдерів. З огляду на сучасні проблеми в світі це можливо реалізувати дистанційно. |
|
5 |
В силабусах окремих дисциплін відсутній опис правил взаємодії учасників освітнього процесу або його деталізація. Рекомендуємо запровадити у силабусах навчальних дисциплін окремий розділ, присвячений правилам взаємодії учасників освітнього процесу з деталізацією відповідальності кожного за порушення академічної доброчесності. |
Враховано повністю. |
Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти та академічна доброчесність Усунути різночитання про правила повторного проходження контрольних заходів, зазначені у «Відомостях про самооцінювання» і у «Положенні про контроль і оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти у ХНУ». |
Враховано повністю. |
6 |
Потребує покращення професійна відповідність НПП, які викладають освітні компоненти, що формують фахові компетентності у предметній області визначеної стандартом вищої освіти спеціальності 208 «Агроінженерія», у частині технології і засобів механізації тваринництва, первинної обробки і рослинництва. Рекомендуємо: запрошувати до участі у конкурсі на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників випускової кафедри, викладачів, науковців і професіоналів-практиків, які є «носіями» агроінженерної спеціальності, сфера наукових інтересів, базова освіта, досвід практичної роботи яких відповідає ОП «Агроінженерія»; практикувати проведення неформального підвищення кваліфікації викладачами ОП на позиціях експертів, провідних фахівців в найкращих агропідприємствах регіону, для набуття практичного досвіду роботи в агроінженерному середовищі (за дисциплінами, які викладають). |
Враховано повністю. До участі в конкурсі на заміщення вакантних посад НПП запрошено фахівців, які є професіонали-практики і є «носіями» агроінженерної спеціальності: к.т.н. за спеціальністю 05.05.11 (Машини і засоби механізації сільськогосподарського виробництва) Борис М.М.; к.т.н. за спеціальністю 05.05.11 (Машини і засоби механізації сільськогосподарського виробництва) Замойський С.М. |
Запрошувати до участі у конкурсі н а заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників випускової кафедри, викладачів, науковців іпрофесіоналів-практиків, я к і є «носіями» агроінженерної спеціальності, сфера наукових інтересів, базова освіта, досвід практичної роботи яких відповідає ОП «Агроінженерія». |
Враховано повністю. До участі в конкурсі на заміщення вакантних посад НПП запрошено фахівців, які є професіонали-практики і є «носіями» агроінженерної спеціальності: к.т.н. за спеціальністю 05.05.11 (Машини і засоби механізації сільськогосподарського виробництва) Борис М.М.; к.т.н. за спеціальністю 05.05.11 (Машини і засоби механізації сільськогосподарського виробництва) Замойський С.М. |
6 |
Щорічне обирання на штатні посади науково-педагогічних працівників випускової кафедри позбавляє їх впевненості у плануванні роботи на перспективу. Рекомендуємо: використовувати надані нормативними документами можливості щодо збільшення до 2-5 річного терміну нерозривного перебування на посадах НПП. |
Враховано повністю. Всі НПП випускової кафедри обираються на посади більше ніж на 1 рік: Білик Ю.М., Курской В.С., Мартитинюк А.В., Марченко М.В., Медведчук Н.К. – 2 роки; Стечишин М.С., Харжевський В.О. – 3 роки. |
Здійснювати фінансування підвищення кваліфікації відбувається за рахунок коштів ХНУ або на основі договорів про співпрацю між ЗВО |
Враховано повністю. НПП кафедри проходять підвищення кваліфікації за рахунок коштів ХНУ. Так, у 2021-2022 н.р. викладачами ОП підвищено кваліфікацію за програмою «Розвиток професійних компетентностей», наказ №1-КП від 05.01.2022р. (Борис М.М., Замойський С.М., Медведчук Н.К., Олександренко В.П.) за рахунок котів університету. |
6 |
|
|
Практикувати проведення неформального підвищення кваліфікації викладачами ОП на позиціях експертів, провідних фахівців в найкращих агропідприємствах регіону, для набуття практичного досвіду роботи в агроінженерному середовищі (за дисциплінами, які викладають). |
Враховано повністю. Викладачі за ОП беруть участь в навчанні “Open agro university”, де набувають практичних навиків з будови, ремонту та технічного сервісу с/г техніки, а також систем точного землеробства. |
6 |
|
|
Щорічне обирання н а штатні посади науковопедагогічних працівників випускової кафедри позбавляє їх впевненості у плануванні роботи на перспективу. Тому вважаємо за доцільне використовувати надані нормативними документами можливості щодо збільшення до 2-5 річного терміну нерозривного перебування на посадах НПП. |
Враховано повністю. Всі НПП випускової кафедри обираються на посади більше аніж на 1 рік: Білик Ю.М., Курской В.С., Мартитинюк А.В., Марченко М.В., Медведчук Н.К. – 2 роки. Стечишин М.С., Харжевський В.О. – 3 роки. |
6 |
|
|
Залучати до аудиторних занять професіоналів роботодавців, представниких сучасних передових агропідприємств. |
Враховано повністю. Відповідно до договору між ХНУ та ГК “Vitagro” до проведення лабораторних та практичних занять залучено провідних працівників підприємства: https://gma.khmnu.edu.ua/lpz_vitagro_2021_22/ |
7 |
У зв’язку із тим, що акредитація первинна, і ЗВО не має практики підготовки здобувачів в галузі знань 20 Аграрні науки і продовольство, університет володіє мінімально достатньою кількістю і переліком машин та засобів механізації с.-г. виробництва, обладнання та устаткування, спеціальних матеріально-технічних ресурсів для забезпечення викладання дисциплін професійної і практичної підготовки ОП. Рекомендуємо активніше використовувати дружні взаємовідносини з роботодавцями ОП щодо залучення до освітнього процесу у осінньо-зимовий період на умовах відповідального зберігання новітніх сільськогосподарських машин, енергетичних засобів і обладнання провідних світових і українських виробників, для досягнення цілей, ПРН та одержання відповідних здатностей за спеціальними (фаховими) компетентностями освітньої програми «Агроінженерія». |
Враховано повністю. Матеріально-технічну базу ОП “Агроінженерія” розширено за рахунок університетських закупівель (картопле-сажалка «Полтава», картоплекопалка МБ180, косарка роторна для трактора, плуг 2-х корпусний, гранулятор для кормів F3, автоматизована годівниця для птиці, ніпельна поїлка для свиней, чашкова поїлка для кіз та овець, лінія поїння птиці, штангенрейсмас ШРЦ-200-0,01, штангенглубиноміри ШГ-160мм, домкрат гідравлічний Lavita 12т, зразок двигуна, комплект електрообладнання), отримано від ГК “Vitagro” на, не лише відповідальне зберігання, а і ремонт техніки (Посилання 1) , а також безпосереднє проведення лабораторних та практичних занять на виробничих потужностях підприємства (Посилання 2). |
Використовуючи різні ресурси і форми, поповнити матеріально-технічну базу ЗВО для проведення аудиторних занять з ОК професійної підготовки, таких як «Сільськогосподарські машини», «Трактори і автомобілі», «Машиновикористання в рослинництві», «Система точного землеробства», навчальні практики та дисциплін, які стосуються технології виробництва і первинної обробки сільськогосподарської продукції. |
Враховано повністю. Матеріально-технічну базу ОП “Агроінженерія” розширено за рахунок університетських закупівель (картопле-сажалка «Полтава», картоплекопалка МБ180, косарка роторна для трактора, плуг 2-х корпусний, гранулятор для кормів F3, автоматизована годівниця для птиці, ніпельна поїлка для свиней, чашкова поїлка для кіз та овець, лінія поїння птиці, штангенрейсмас ШРЦ-200-0,01, штангенглубиноміри ШГ-160мм, домкрат гідравлічний Lavita 12т, зразок двигуна, комплект електрообладнання), а також отримано від ГК “Vitagro” на, не лише відповідальне зберігання, а і ремонт техніки (Посилання 1) , а також безпосереднє проведення лабораторних та практичних занять на виробничих потужностях підприємства (Посилання 2). |
7 |
З метою створення дієвого агросередовища в структурі ЗВО радимо звернутися до Хмельницької обласної ради і адміністрації із запитом щодо виділення землі с.-г. призначення зі складу земель запасу області, для облаштування агрополігону і проведення практичних занять в умовах агровиробництва для здобувачів ОП. |
Враховано повністю. Відповідний лист направлено до Хмельницької обласної ради. |
З метою створення дієвого агросередовища в структурі ЗВО радимо звернутися до Хмельницької обласної ради і адміністрації із запитом щодо виділення землі с.-г. призначення зі складу земель запасу області, для облаштування агрополігону і проведення практичних занять в умовах агровиробництва для здобувачів ОП. |
Враховано повністю. Відповідний лист направлено до Хмельницької обласної ради |
7 |
Ґрунтуючись на результатах інтерв’ю зі здобувачами щодо їх обізнаності стосовно попереджання і врегулювання конфліктів, експертна група вважає доцільним провести заходи додаткового поінформування здобувачів ОП щодо алгоритму дій. |
Враховано. Додаткове інформування здобувачів ВО проведено. |
Провести заходи додаткового поінформування здобувачів ОП щодо алгоритму дій стосовно попереджання і врегулювання конфліктних ситуацій. |
Враховано. Додаткове інформування здобувачів ВО проведене. |
7 |
|
|
Поширити перелік фахових періодичних видань та інших інформаційних ресурсі, які стосуються освітніх компонент ОП. |
Враховано повністю. Бібліотека отримує періодичні видання: «Техніка і технологія АПК», «Агросвіт», «Agroexpert», «The ukrainian farmer», «AGROTIMES» |
8 |
З 2019 року до часу проведення акредитаційної експертизи в ОП не вносилися зміни, хоча вивчення матеріалів і проведені інтерв’ю за стейкхолдерами засвідчили таку нагальну потребу. Рекомендуємо систематично вносити зміни, які були напрацьовані стейкхолдерами ОП шляхом її розгляду і затвердження вченою радою ЗВО та введення в дію наказом ректора, що передбачено п.п. 5.1 і 5.4 «Положення про освітні програми підготовки здобувачів вищої освіти у Хмельницькому НУ». |
Враховано повністю. Перегляд ОП “Агроінженерія” здійснюється щорічно. |
Ввести у внутрішню структуру забезпечення якості ЗВО позицію представника студенства. |
Враховано повністю. Пропозиції здобувачів освіти враховуються через опитування фокус-груп, а також анкетування здобувачів ВО. |
8 |
Не виявлено на сайті ЗВО оприлюднених рішень вченої ради щодо проведення акредитації ОП за новим Положенням, в зв’язку із чим відсутня документальна база, що дозволяє дати конкретну відповідь про усунення ЗВО кожного із зауважень чи недоліків, встановлених попередньою експертизою. Рекомендуємо практикувати розгляд на засіданнях вченої ради зауважень та пропозицій сформульованих під час попередніх акредитацій інших ОП, відносно недоліків які мають інституційний характер, що на думку ЕГ забезпечує корисність і наступність процедури акредитації. |
|
Опитування учасників освітнього процесу мають бути більш стуктурованими за конкретними ОП. |
Враховано повністю. |
8 |
|
|
Довести в повній мірі інформацію до здобувачів ВО щодо організації процесу обговорення ОП, використовуючи різнопланові ресурси (сайт ЗВО, кураторські години, дошки об’яв і т.ін.) |
Враховано повністю. Така інформація до здобувачів освіти доноситься на кураторських годинах. |
9 |
На сайті ЗВО відсутнє публічне розміщення інформації від роботодавців та здобувачів вищої освіти щодо наданих пропозицій із удосконалення освітньої програми та їх урахування в прийнятих змінах ОП. Тому ЕГ рекомендує удосконалити форму представлення інформації про процес обговорення ОП шляхом відкритого відображення на сайті ЗВО надісланих пропозицій та врахування їх у конкретних розділах ОП. |
Враховано повністю. Біля проєкту ОП “Агроінженерія” розміщено таблицю обговорення ОП. |
Інформацію за дисциплінами, надану в силлабусах н а офіційному веб-сайті факультету, необхідно перевіряти і своєчасно корегувати |
Враховано повністю. Інформацію в силабусах оновлено відповідно до ОП “Агроінженерія” 2021 р. |