Перейти до вмісту

Брейн-ринг «Студенти VS викладачі» за участю студентів кафедри

Брейн-ринг — гра між двома, а то й більше, командами у відповіді на питання.
Ця гра набула широкої популярності, зазнавши змін у тематиці, кількості команд та гравців у них. Студентська рада факультету інженерної механіки у складі:
1. Герасимчук Михайло, ст. Гр. ЗВ-14-1 – голова,
2. Ковальов Олександр, ст. Гр. МБ-16-1,
3. Бабичук Валерій, ст. Гр. МБ-16-1,
4. Дячук Іван, ст. Гр. МБ-16-1,
5. Мельничук Дмитро, ст. Гр. МБ-16-1,
6. Паска Віталій, ст. Гр. АТ-16-1,
7. Куба Михайло, ст. Гр. АТ-16-1,
8. Білоус Альона, ст. Гр. ЦВБ-16-1,
9. Бондарчук Дмитро, ст. Гр. ЦВБ-16-1,
10. Скоробогатий Олександр, ст. Гр. АІ-17-1,
11. Базалійський Денис, ст. Гр. АІ-17-1,
12. Стаднічук Олександр, ст. Гр. МБ-17-1,
стала ініціатором та організатором проведення брейн-рунгу між студентами та викладачами факультету. «Битва» відбулася 30 травня 2018 року у залі засідань університету.
За команду студентів виступили представники різних груп, курсів та спеціальностей:

Брейн-ринг «Студенти VS викладачі » на факультеті інженерної механіки. Хмельницький нацiональний унiверситет

1. Побережний М., студент групи МБс-17-2,
2. Ковбасюк А., студент групи АТ-16-1,
3. Золюк Б., студент групи АТ-16-1 – капітан,
4. Александрук Р, студент групи ЕТс-16-2,
5. Підлісний Т., студент групи МБм-17-1,
6. Видиш Н., студент групи АІ-17-1,
7. Ботвін М., студент групи АІ-17-1,
8. Маншин О., студент групи МБ-16-1,
Педагоги різних кафедр факультету сформували команду викладачів:

Брейн-ринг «Студенти VS викладачі » на факультеті інженерної механіки. Хмельницький нацiональний унiверситет

1. Харжевський В.О., д.т.н., доцент кафедри галузевого машинобудування та агроінженерії,
2. Свідерський В.П., к.т.н., доцент кафедри зносостійкості та надійності машин – капітан,
3. Ткачук В.П., к.т.н., доцент кафедри технологій машинобудування,
4. Милько В.В., к.т.н., доцент кафедри технологій машинобудування,
5. Підгайчук С.Я., к.т.н., доцент кафедри основ проектування,
6. Машовець Н.С., к.т.н., доцент кафедри основ проектування,
7. Соколан Ю.С., к.т.н., доцент кафедри охорони праці та безпеки життєдіяльності,
8. Прашенко К.А., ., к.т.н., доцент кафедри охорони праці та безпеки життєдіяльності,
9. Неймак В.С., старший викладач кафедри машин та апаратів, електромеханічних та енергетичних систем.
Завдання спостерігати за ходом гри та об’єктивно оцінювати відповіді учасників «лягло на плечі» журі:

Брейн-ринг «Студенти VS викладачі » на факультеті інженерної механіки. Хмельницький нацiональний унiверситет

Олександренка Віктора Петровича, декана факультету інженерної механіки, доктора технічних наук, професора;
Посонського Сергія Феліксовича, заступника декана факультету інженерної механіки з виховної роботи, кандидата технічних наук, доцента;
Герасимчука Михайла Миколайовича, голову студентського самоврядування факультету інженерної механіки.
Гра відбувалася у чотири етапи:оголошення завдання команда мала 30 секунд на роздуми, якщо відповідь була не правильною або її взагалі не було по закінченню часу, то право відповідати отримувала команда-суперник, але у неї вже не було часу на міркування.
І:«Обери категорію» — для вибору командам було представленно 6 категорій:• Історія України; • Спорт; • Інженерія; • Наука; • Географія;• Таємна категорія. Кожна категорія налічує по 5 запитань, які оцінювалися в 1 бал, а питання з «Таємної категорії» — в 3 бали. Після оголошення завдання команда мала 30 секунд на роздуми, якщо відповідь була не правильною або її взагалі не було по закінченню часу, то право відповідати отримувала команда-суперник, але у неї вже не було часу на міркування.

Брейн-ринг «Студенти VS викладачі » на факультеті інженерної механіки. Хмельницький нацiональний унiверситет

Брейн-ринг «Студенти VS викладачі » на факультеті інженерної механіки. Хмельницький нацiональний унiверситет

ІІ: «Так або Ні» — на цьому етапі команди мусили відповісти на попередньо підготовлених бланках на 20 запитань за 15 секунд «Так» або «ні». Кожна правильна відповідь — 1 бал.
ІІІ: «Де логіка» — команди мали відповісти на 15 питань на логіку, де кожна правильна відповідь оцінювалася в 2 бали, а роздуми тривали 30 секунд.
ІV: «Чорний ящик» — учасникам потрібно було вгадати за описом предмети, які ми часто застосовуємо у повсякденному житті. На обговорення давалося 1 хвилину, за правильну відповідь команди отримували 5 балів.

Брейн-ринг «Студенти VS викладачі » на факультеті інженерної механіки. Хмельницький нацiональний унiверситет

Обидві команди гідно боролися за першість:
Етап Набрані бали
Команда викладачів Команда студентів
І 17 9
ІІ 12 12
ІІІ 20 22
ІV 0 5
В загальному підсумку перемогла команда викладачів із рахунком 49 проти 48 балів.

Брейн-ринг «Студенти VS викладачі » на факультеті інженерної механіки. Хмельницький нацiональний унiверситет

Проте поразка з різницею в 1 бал не засмутила студентів, і вони з ентузіазмом пішли готуватиcя до реваншу.
Бажаємо усім учасникам та організатором подальшого вдосконалення своїх вмінь, знань та навичок, наснаги, наукових звершень та невичерпного джерела активності.